Onze aanpak
Wanneer u contact met ons opneemt om een afspraak te maken, vragen onze ondersteuners uitgebreid naar de aanleiding. We luisteren goed naar wat u nodig heeft en wat uw wensen zijn. Eventueel bellen we met uw tandarts. Weten we wat er moet gebeuren, dan maken we een behandelplan dat we op korte termijn uit kunnen voeren.
Bij ons eerste contact maken we ook meteen een afspraak. In het algemeen kunt u snel bij ons terecht. We hebben zeer korte wachtlijsten. De afspraak wordt bevestigd per e-mail en sms. Kort voor de afspraak krijgt u nog een sms.
Vóór de behandeling spreekt de chirurg goed met u door wat hij gaat doen. U hoort ook of er complicaties op kunnen treden en wat u zelf kunt doen om zo snel en goed mogelijk te genezen.
Alles staat in het teken van duidelijke communicatie in een prettige sfeer. Ons doel is u zoveel mogelijk op uw gemak te stellen.
Na de behandeling
Meestal bent u met één behandeling geholpen. Soms zijn er meer behandelingen nodig, zoals bij het verwijderen van verstandskiezen. Maar normaal gesproken hoeft u niet meer bij ons terug te komen. Uw eigen tandarts plaatst een kroon of meet u uw klikgebit aan. Tussen het plaatsen van de implantaten en het vervolg bij uw tandarts moeten enige weken zitten. Dan kunnen de implantaten goed vastgroeien.
Heeft u na de behandeling klachten of vragen? Maakt u zich zorgen? Bel dan gerust. Voor spoedgevallen zijn we 24 uur per dag, zeven dagen in de week bereikbaar. Er is altijd een kaakchirurg met wie onze ondersteuners uw vragen kunnen bespreken.
Vóór de behandeling vertellen we u wat u kunt doen tegen mogelijke napijn. Na de behandeling krijgt u een recept mee voor pijnstillers. U kunt die direct bij de apotheek ophalen. Zie ook pijnbestrijding.
Heeft u veel last van napijn? Neemt u dan gerust contact met ons op.