Extracties verstandskiezen

Wij helpen u graag. Laat uw verstandskiezen verwijderen door een ervaren kaakchirurg.

Uw verstandskiezen komen door en u heeft daar last van. Wij verwijderen uw verstandskies met een kleine chirurgische ingreep wanneer:

• Verstandskiezen diep onder het tandvlees liggen (geïmpacteerd);
  • Verstandskiezen dwarsliggen of een moeilijke ligging in het kaakbot hebben;
  • De verstandskies een andere kies wegduwt, omdat er geen ruimte is.

Slikt u bepaalde medicijnen die een beperking geven, zoals bloedverdunners, waardoor de behandeling niet kan worden uitgevoerd in de reguliere tandartspraktijk, of heeft u een chronische ziekte of aandoening, dan kan uw tandarts u naar ons doorverwijzen. De verstandskies wordt vervolgens door een ervaren kaakchirurg verwijderd.

In elke individuele situatie wordt een afweging gemaakt in samenspraak tussen u en de behandelend arts, waarbij de voordelen tegen de mogelijke nadelen/complicaties worden besproken.

landingspaginas-extracties-afbeelding-kaakchirurgie-holland.jpg

Kaakchirurgie Holland een slimme keuze:

• Wij verlossen u van de pijn;
  • Persoonlijke benadering;
  • Ervaren kaakchirurgen.

Inschrijven extractie

Vul onderstaand formulier in voor het plannen van een afspraak. Wij nemen z.s.m. contact met u op. Wilt u liever direct telefonisch contact? Dat kan. U kunt ons bereiken op: 010 -‭ 200 42 29.

overons-team-frans-willem-kaakchirurgie-holland.png

Meer informatie over een behandeling?

Neem voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op, of kom langs bij een vestiging bij u in de buurt.

- Frans Willem ten Broek

Scroll naar boven